
Ve své práci jsem se věnovala studentům a studentkám druhého ročníku herectví alternativního a loutkového divadla na DAMU. Jejich studium je zaměřeno na výuku různorodých předmětů, skrze které jsou studující seznamování s postupy loutkového, objektového, fyzického, tanečního, činoherního a především autorského divadla. Součástí praktické výuky je práce jak s loutkami, tak s vlastním tělem skrze akrobacii, zpěv, pohybové cvičení či například tai-chi.
Studující jednotlivých ročníků spolu tráví téměř celé dny, které jsou nabité jednotlivými studijními předměty či prací na závěrečných představeních. Díky spolupráci mezi jednotlivými obory se na závěrečných hrách podílejí také režiséři a scénografové. Celý tento intenzivní a často náročný proces vede nejen k finální podobě konkrétního projektu, ale také k tvorbě nenapodobitelných mezilidských vztahů.
Za dobu strávenou se studenty jsem dostala možnost nahlédnout do studia herectví, které je pro mě stále nepředstavitelné.